15-05-08

‘Dienstenbedrijf PWA Oostende overschrijdt kaap van 500 klanten’

 

 Op 1 oktober 2004 startte het PWA Oostende een dienstencheque-initiatief op. 16 werknemers bedienden op dat ogenblik 105 klanten om het huishoudelijk werk op zich te nemen.Minder dan 4 jaar later is dit intussen vervijfvoudigt: 78 werknemers zijn Actief in 500 gezinnen! De klantendoelgroep bestaat vooral uit 40+-ers. Immers 87% van onze klanten is 40+, een kleine helft van onze gebruikers is 60+ en 30% van onze klanten zijn minstens 70 jaar. Maandelijks blijven we groeien en worden nieuwe klanten ingeschreven en werknemers ingeschakeld.‘Respect, beleefdheid, nauwkeurigheid en stiptheid staan zeer hoog aangeschreven in onze organisatie. Blijkbaar wordt dit gesmaakt door onze klanten, weet voorzitter Vens te vertellen, want we blijven groeien.’ 

‘Een pluim voor ons succes mag dan ook op de hoed gestoken worden van onze Werknemers, zij vormen immers de belangrijkste propaganda door de goede prestaties’

Om onze kwalitatieve dienstverlening op peil te houden organiseren we regelmatig opleidingen voor onze werknemers. Zo staat er  nog voor de zomervakantie een opleiding ‘Zelforganisatie’ op het programma. Dit in samenwerking met VDAB. Aansluitend staat dan ook nog een personeelsBarbeque op het programma om het zomerseizoen op de gepaste manier in te kunnen zetten.  

vanessa Vens, voorzitter PWA Oostende vzw

10:19 Gepost door een Oohstende voor bewoners, bedrijven en bezoekers in Algemeen | Permalink | Commentaren (0) |  Facebook |

De commentaren zijn gesloten.